Czy wiesz, że system przywoławczy może pozytywnie wpłynąć na doświadczenie gości podczas pobytu w Twoim hotelu? Przeczytaj artykuł i dowiedz się, w jakich miejscach i sytuacjach przywoływacze przekładają się na zwiększenie bezpieczeństwa i jakości obsługi w hotelu, a co za tym idzie satysfakcji zameldowanych klientów. Wykorzystaj nowoczesne systemy przywoływania w hotelu, aby zachęcić gości do wystawienia pozytywnej opinii w internecie, zarekomendowania Twojej placówki znajomym oraz powrotu!

Przywoływacze hotelowe w szczególnych miejscach

Dbanie o wysoki poziom satysfakcji gości z pobytu w hotelu oznacza m.in. zapewnienie im stałego poczucia bezpieczeństwa. Nie chodzi jedynie o to, by hotelu strzegła profesjonalna ochrona. Przydają się także przywoływacze hotelowe zamontowane w szczególnych miejscach, takich jak winda, siłownia, basen czy sauna. We wszystkich tych miejscach może dojść do niespodziewanego nieszczęścia, wobec czego ważne jest, by pomoc dotarła do potrzebujących gości jak najszybciej. Przywoływacze hotelowe w formie prostego przycisku SOS pozwalają wezwać pomoc do konkretnego miejsca.

System przywoławczy w pokojach hotelowych

Jeśli chcesz zapewnić gościom hotelowym komfort i wysoką jakość obsługi, umieść system przywoławczy w ich pokojach. Twoi klienci posiadając przycisk do wzywania ekipy sprzątającej czy obsługi hotelowej – np. dostarczającej posiłki do pokoju – nie muszą opuszczać apartamentu, by otrzymać usługę, której w danej chwili potrzebują. System przywoławczy może pomagać w kontaktowaniu się z recepcją bądź bezpośrednio pracownikami hotelowymi odpowiedzialnymi za sprzątanie, wyżywienie, naprawę usterek (np. w klimatyzacji czy oświetleniu).

Urządzenie przywoławcze w recepcji hotelowej – do użytku dla gości

Trzecim miejscem w hotelu, w którym można zamontować urządzenie przywoławcze, jest recepcja. Tutaj urządzenie przywoławcze albo zupełnie zastępuje tradycyjny dzwonek, albo stanowi alternatywę podczas szczególnych sytuacji. Przykładowo jeśli goście dotrą do hotelu w nocy, kiedy będzie pracował tylko jeden recepcjonista, ale pracownik ten akurat opuści stanowisko, użycie dzwonka o ograniczonym zasięgu sygnału na niewiele się zda. Z kolei urządzenie przywoławcze bezprzewodowe powiadomi recepcjonistę o konieczności powrotu na stanowisko, gdziekolwiek się w danej chwili znajduje.

Urządzenie przywoławcze w recepcji hotelowej – do użytku dla recepcjonistów

Warto wiedzieć, że urządzenie przywoławcze umieszczone w recepcji może posłużyć również do usprawnienia pracy recepcjonistów. Przykładowo mogą oni wezwać ekipę sprzątającą, ekipę naprawczą lub innych pracowników hotelowych w razie potrzeby, np. gdy gość hotelowy zgłosi przez telefon chęć skorzystania z jakiejś usługi bądź awarię urządzenia w pokoju.

System przywoławczy bezprzewodowy dla pracowników technicznych

Nie tylko goście hotelowi i recepcjoniści skorzystają na obecności w hotelu przywoływaczy. Także członkowie ekip technicznych i naprawczych mogą mieć system przywoławczy bezprzewodowy, aby sprawniej i szybciej radzić sobie np. z naprawianiem usterek. Hotelowy system przywoławczy bezprzewodowy pozwoli osobom montującym lub naprawiającym jakieś urządzenie wezwać kogoś do pomocy, jeśli zadanie okaże się bardziej skomplikowane, niż początkowo zakładano.

Przenośne systemy przywoławcze bezprzewodowe dla gości

I wreszcie systemy przywoławcze bezprzewodowe w formie lekkich, niewielkich i ergonomicznych przycisków mogą zostać rozdane wszystkim lub chętnym gościom hotelowym. W takim przypadku przywoływaczy nie trzeba montować bezpośrednio w pokojach hotelowych ani pomieszczeniach szczególnych typu winda, basen, sauna.

  • Chętni goście hotelowi przyjdą po urządzenie przywoławcze do recepcji, kiedy będą szli na siłownię lub saunę, by podnieść swój poziom bezpieczeństwa i wezwać pomoc w przypadku zasłabnięcia czy urazu ciała.
  • Ponadto bezprzewodowe systemy przywoływania można rozdać wszystkim gościom hotelowym korzystającym z oferty all inclusive. Wówczas nie trzeba będzie delegować pracowników hotelowych, by cały czas przebywali w różnych miejscach hotelu – np. na basenie i sali rekreacyjnej – i czekali na potencjalne wezwanie gości. Zamiast tego pracownicy będą zajmowali się innymi obowiązkami hotelowymi, a kiedy faktycznie zostaną wezwani za pomocą systemu przywoławczego, zjawią się, by służyć gościom.

To tylko przykłady miejsc i sytuacji, w których możesz wykorzystać przywoływacze do poprawy jakości obsługi gości hotelowych, a w rezultacie zwiększenia satysfakcji gości z pobytu w Twoim hotelu. Dodatkowo systemy przywoławcze bezprzewodowe można rozdać ochroniarzom, kucharzom, ekipom sprzątającym i innym osobom pracującym w hotelu. Jeśli dysponujesz rozległym terenem i ekskluzywnym przybytkiem, systemy przywoławcze możesz wręczyć także ogrodnikom, trenerom personalnym lub animatorom organizującym gościom rozrywkę.

Skontaktuj się z nami i zrealizuj swój pomysł na przywoływacze w hotelu!