![systemy przywołania w obiektach hotelowych](https://przywolywacze.pl/wp-content/uploads/2020/10/hotel_napis.jpg)
Ponieważ systemy przywoływania w obiektach hotelowych są łatwe w użyciu i montażu, ich instalacja znajduje pragmatyczne i biznesowe uzasadnienie. W rezultacie nie tylko poprawie ulega jakość obsługi, ale także zwiększa się wydajność pracy.
Przycisk alarmowy systemów przywoławczych bezprzewodowych można umieścić na przykład na korytarzu, w windzie, toalecie, na basenie, w siłowni lub saunie. To tylko kilka z możliwych miejsc, w których można je zamontować. Ponieważ łatwo je zamocować i posługiwać się nimi na co dzień, przywoływacze dodatkowo zwiększają bezpieczeństwo gości.
Systemy przywoływania w obiektach hotelowych
Oto najważniejsze – choć tylko przykładowe; istnieje znacznie więcej – sposoby zastosowania naszych przywoływaczy w obiektach hotelowych:
- Po pierwsze wezwanie pomocy przez naciśnięcie przycisku ALARM.
- Po drugie przywołanie sprzątaczki bezpośrednio przez gościa lub przez recepcję.
- Po trzecie wezwanie ekip technicznych w dużych obiektach bezpośrednio do awarii.
![](https://przywolywacze.pl/wp-content/uploads/2020/01/ALARM-e1598337041269.jpg)
Przycisk alarmu – można zamontować w dowolnym miejscu obiektu. Ten przycisk
nie wymaga baterii.
![](https://przywolywacze.pl/wp-content/uploads/2019/10/WL-CT10-Black-2-Buttons.jpg)
Przycisk wezwania ekipy sprzątającej – należy zamontować w pokoju hotelowym, aby gość bezpośrednio mógł wezwać sprzątaczkę lub pomoc.
![](https://przywolywacze.pl/wp-content/uploads/2020/03/monitor-15-1.jpg)
Monitor, na którym zostanie wyświetlony numer pokój.
![odbiornik](https://przywolywacze.pl/wp-content/uploads/2020/01/Zegarek-czarny.jpg)
Zegarek dla obsługi, który zawibruje gdy wezwanie przyjdzie do noszącego go pracownika.
![Model SUNG-STM2 transmiter wieloprzyciskowy, współpracuje z odbiornikami do 999 urządzeń.](https://przywolywacze.pl/wp-content/uploads/2019/08/Transmiter-SUNG.jpg)
Nadajnik, to z jego pomocą recepcja wzywa konkretnego pracownika do danego miejsca w hotelu, na przykład: pokój, parking, recepcja.
Przywoływacze w hotelach – podsumowanie
Podsumowując, systemy przywoływania w obiektach hotelowych cieszą się dużą popularnością i znajdują tu szerokie zastosowanie, co przekłada się na jakość obsługi i zadowolenie gości. Poza gastronomią i hotelarstwem systemy przywoływania są z powodzeniem używane w medycynie, domach opieki i firmach logistycznych.