11:55

Weterynaria

Przywoływacze w przychodni weterynaryjnej.

Przywoływacze SUNG dla gastronomii

Przywoływacze w przychodni weterynaryjnej to rozwiązanie, które zwiększa efektywność pracy. Nowoczesne przychodnie weterynaryjne to nie tylko perfekcyjnie zaprojektowane gabinety, czy komfortowa dla ludzi i zwierząt przestrzeń recepcyjna. Ważnym elementem niesienia pomocy „braciom mniejszym”, jest sprawna komunikacja i szybki przepływ poleceń czy wiadomości. Innymi słowy, rozwiązywanie problemów zdrowotnych zwierząt, kompleksowa opieka, od profilaktyki poczynając, przez leczenie ambulatoryjne i zabiegi chirurgiczne kończąc, opiera się na przekazie informacji. Dlatego zastosowanie naszego systemu przywołania obsługi/technika, z pewnością usprawni pracę weterynarza.

Na przykład, w sprawnym zarządzaniu kliniką weterynaryjną, pomoże zainstalowanie w gabinetach (nie tylko zabiegowych), przycisku przywołującego personel. Kiedy zaistnieje konieczność wezwania technika do asysty, zabiegu, pobrań czy podania leków – wystarczy, że lekarz wezwie go – naciskając odpowiedni guzik. Takie nadajniki, transmitery po pierwsze są bardzo proste w użytkowaniu i obsłudze, po drugie łatwe w instalacji. W rezultacie – personel pomocniczy, technik weterynarii – widzi na zegarku lub monitorze, do którego gabinetu ma się udać, gdzie dokładnie jest wzywany. Przywoływacze, w przychodni weterynaryjnej, nie wymagają dużych nakładów finansowych, a zdecydowanie zwiększają wydajność pracy.

W wielu nowoczesnych klinikach weterynaryjnych są gabinety, w których wykonuje się zabiegi wymagające dłuższych procedur. Podaje się tam kroplówki, czy chemię w obecności właściciela zwierzaka. Systemy przywoławcze, także w takim wypadku znajdują zastosowanie. Przycisk wzywający, w tej sytuacji, służy właścicielowi zwierzęcia do przywołania obsługi, gdy zaistnieje taka konieczność np. kończąca się kroplówka. Obsługa, widzi na odbiorniku – może być to zegarek lub monitor, że jest potrzebna w określonym miejscu.

Przywoływacze, w przychodni weterynaryjnej, ułatwiając komunikację dodatkowo poprawiają zadowolenie klienta z obsługi.