12:59

Urządzenia przywoływania klienta przy samoobsłudze

System przywoływania klienta dla gastronomii

System przywoływania klienta w gastronomii składa się z:

  • Zestaw „costerów” – pagerów (urządzeń przywołujących), które występują w postaci okrągłej lub prostokątnej.
  • Transmitera czyli urządzenia do wybierania numeru pagera (zamówienia).

„Costery” – pagery, które przywołują klienta po odbiór zamówienia mogą występować w różnych kolorach.

O co chodzi w systemie przywoływania ?

Gdy przed kasą stoi tłum klientów czekających na swoje zamówienie, sprawia to wrażenie, że trzeba długo czekać aby coś zjeść. Taka sytuacja może zniechęcić kolejnych klientów.
Kucharz o skośnych oczach krzyczy „ziamówienie dziecionte” ???? czyli które ?
Na szczęście Ty drogi restauratorze już kupiłeś w firmie BH-Wandex system przywoływania klienta.
Wykorzystując nasz system w dalszym ciągu masz tłum klientów – są oni jednak rozproszeni po całej restauracji.
Nowy gość wchodzący do baru widzi, że ma możliwość podejścia do kasy i zamówienia tego na co ma ochotę.
Po złożeniu zamówienia gość otrzymuje do ręki coster – małe urządzenie, które w odpowiednim momencie przywoła go po zamówione jedzenie.
W chwili gdy zamówienie jest już gotowe, pager przez miganie światłem, wibrację lub oba te elementy razem, informuje gościa o tym, że można odebrać potrawę.

Klient z pewnością będzie usatysfakcjonowany taką obsługą. Unikając głośnego wywoływania numerów zamówienia wprowadzamy miłą i przyjazną atmosferę. W dobie koronawirusa, gdy zachowanie odpowiedniego dystansu jest konieczne, nasz system przywoływania doskonale sprawdzi się w gastronomii.
Zasięg costera to kilkadziesiąt metrów.
Jeśli przypadkowo  coster zostanie wyniesiony poza zasięg, włącza się migające światło oraz uciążliwe piszczenie.


Przy każdym pagerze jest możliwość personalizacji czyli wpisania własnego logo.
Twój System przywoływania klienta będzie dodatkową reklamą Twojego baru.


System przywoływania klienta w gastronomii
Naciśnij mnie

System przywołania klienta coraz częściej stosowany jest w obiektach, które dotychczas zatrudniały kelnerów. Koronawirus zmusza do szukania rozwiązań, które ograniczą do minimum możliwość rozprzestrzenienia się zagrożenia dla zdrowia. Takim rozwiązaniem są przywoływacze – pagery, służące do powiadamiania klienta o oczekującym zamówieniu.