11:31

Systemy przywoławcze w restauracji – sposoby przywołania kelnera

Urządzenia przywoławcze w restauracji

Systemy przywoławcze w restauracji są co raz bardziej popularne.
Restauracja – lokal gastronomiczny z obsługą kelnerską, w którym konsumpcja odbywa się przy stolikach.
W restauracji dania przygotowywane są na indywidualne zamówienie klienta w kuchni i podawane bezpośrednio do stolików.
Co zrobić, aby usprawnić pracę kelnera, oszczędzić zbędnego biegania pomiędzy salą a kuchnią, a zarazem zwiększyć przepustowość restauracji ?

Na podstawie naszego wieloletniego doświadczenia w sprzedaży systemów przywoławczych dla restauracji możemy wyodrębnić trzy główne kierunki wykorzystania naszych urządzeń:

1. Wezwanie kelnera przez kucharza.
Gdy zamawiana potrawa jest gotowa, kucharz włącza odpowiedni guzik w przycisku kuchennym i przywołuje po jej odbiór konkretnego kelnera. Kelner odbiera potrawę i zanosi bezpośrednio do stolika. W rezultacie gorące zamówienie szybciej trafia do klienta.

2. Przywołanie kelnera przez klienta.
Kelner, przynosząc kartę dań do stolika, przynosi również przycisk wzywający. Klient, gdy dokona już wyboru dań do zamówienia, wzywa kelnera. Później kelner może zostać jeszcze wezwany do złożenia dodatkowego zamówienia lub do przyniesienia rachunku. Taki system przywoływania w restauracji zapewnia sprawną obsługę gości.


3. Zaproszenie, przywołanie klienta.
W popularnych restauracja zdarza się, że jest więcej klientów niż stolików w obiekcie. Klient zgłasza, jak duży stolik potrzebuje i od obsługi otrzymuje pager. Gdy stolik zostanie przygotowany, obsługa wzywa gościa pagerem do odpowiedniego stolika.
Korzyść – przed restauracją nie stoi kolejka zniecierpliwionych klientów odstraszająca nowych. Takie rozwiązanie sprawdza się w gastronomii.

Kuchnia wzywa kelnera

W kuchni kucharz również będzie mógł wezwać kelnera.

Czy to nie jest wspaniałe ?

Ale to nie wszystko.

Gość przywołuje kelnera

W restauracji jako klient bardzo często długo czekamy na kelnera aby złożyć zamówienie.
Zdarza się także, że długo czekamy by kelner przyniósł rachunek.

Czy tak musi być ?

Wyobraźmy sobie, że na stoliku leży przycisk działający jak transmiter.

Gdy go naciśniemy w ciągu kilku sekund pojawia się u nas kelner.

Systemy przywoławcze w restauracji to sprawdzony pomysł.

Kiedy kelner będzie wiedział, że ma do nas podejść ?

Kelner podejdzie, gdy otrzyma powiadomienie o takiej konieczności.
Zegarek na ręku poprzez dźwięk, powiadomienie świetlne lub wibrację – pokaże kelnerowi numer stolika, do którego ma podejść.

Systemy przywoławcze w restauracji pomagają usprawnić pracę i zapewniają satysfakcję klienta. Jesteś zainteresowany? Skontaktuj się z nami.

Jeśli chcesz uzyskać więcej bezpłatnych informacji, naciśnij poniższy klawisz.

Pobierz katalog