Przywoływacz dla Twoich klientów
Przywoływacz obsługi to mały przycisk, z wyglądu niepozorny, ale o dużych możliwościach. Umieszczony w przymierzalni, ułatwi klientowi przywołanie sprzedawcy. Absolutnie musisz go mieć w swoim sklepie!
Czy wiesz, że kluczowe decyzje o zakupie klienci podejmują w przymierzalni?
Tak, właśnie w przymierzalni klienci podejmują aż 80% decyzji o zakupie. Dlatego warto stworzyć tam komfortowe warunki dla kupujących. To pomieszczenie powinno być nie tylko przestronne, wygodne, dobrze oświetlone. Kluczowe jest tutaj zapewnienie komunikacji ze sprzedawcą. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że nic tak nie denerwuje klienta, jak zły rozmiar ubrania zabrany do przymierzalni. Często brakuje tam sprzedawcy, który przyniesie inny rozmiar czy doradzi. Klient nie powinien czuć się porzucony w przymierzalni!
I tu z pomocą przychodzi przywoływacz!
Dlatego, mały przycisk przywołujący, umieszczony w każdej przymierzalni, rozwiązuje ten problem. Kupujący, w dowolnej chwili będzie mógł przywołać obsługę i uzyskać pomoc w wymianie mierzonego ubrania, czy otrzymać odpowiedź na pytanie. Co więcej, personel, który jest do dyspozycji klienta zwiększa prawdopodobieństwo zakupu. Warto więc zainwestować w przywoływacze! Szczególnie, że działają one bezprzewodowo, co dodatkowo ogranicza koszty związane z ich montażem.
Jak one działają?
Przywoływacz to przycisk (nadajnik), którego używa klient przebywający w przymierzalni.
By finalnie uzyskać efekt i przywołać obsługę do przymierzani – w sklepie musi znajdować się odbiornik – monitor – na którym wyświetli się informacja o tym, że klient prosi o przyjście do danej przymierzalni. Taki monitor można zainstalować np. przy ladzie sprzedażowej, gdzie będzie widoczny dla sprzedawców.
Dla pełnego komfortu sprzedawców, można ich zaopatrzyć w inny typ odbiorników – zegarki. W chwili gdy klient wciśnie guzik w przymierzalni – informacja ta wyświetli się bezpośrednio na zegarku obsługi.
Przywoływacz – podsumowanie
Przede wszystkim, przywoływacz pomaga zamknąć proces sprzedaży. Przyciski w przymierzalniach umożliwiają wezwanie sprzedawcy, co zwiększa szanse, że klient dokona zakupu. Co więcej, podnoszą zadowolenie klienta z jakości obsługi. W rezultacie, wykorzystywany jest potencjał sklepu stacjonarnego: bezpośrednia obsługa i komfort przymierzenia ubrania, to niekwestionowana przewaga nad sklepami online. Przywoływacz obsługi pomaga to osiągnąć!
Wszystkie nasze przywoływacze można kupić w sklepie internetowym. Chętnie przygotujemy ofertę skonstruowaną dla konkretnego sklepu, dlatego zachęcamy do kontaktu: 22 506 5555
Informacje, jak przywoływacze wykorzystywane są w branży gastronomicznej, można znaleźć na stronie poświęconej temu tematowi: