Bezprzewodowe systemy przywoławcze już wiele lat temu stały się ważnym elementem sektora gastronomiczno-hotelarskiego — znacząco usprawniły obsługę klienta. Po dotykowe przyciski przywołujące, zegarki pagery i monitory do systemów przywołujących coraz śmielej sięgają przedstawiciele innych branż, widząc niezwykły potencjał w systemie, który spersonalizowaną komunikację zostawił w tyle. Zapoznaj się z naszym artykułem, by przekonać lub też upewnić się, że system przywoławczy jest tym, czego Twoja firma potrzebuje, aby odnieść sukces.
System przywoławczy to sposób na wysoce skuteczną platformę komunikacyjną
Choć komunikacja oparta na wiadomościach tekstowych, wysyłanych za pośrednictwem wielu komunikatorów internetowych albo kont mailowych, znakomicie sprawdza się, gdy musimy skontaktować się indywidualnie lub z niewielką grupą, istnieją obszary, gdzie nie sprawdza się w ogóle. Bezprzewodowesystemy przywoławczeto sposób na ukierunkowaną, masową komunikację, którą z powodzeniem można zastosować praktycznie w każdej firmie. Tak zwane przywoływacze umożliwiają firmom wykorzystanie istniejącej infrastruktury do stworzenia wysoce skutecznej platformy komunikacyjnej, która sprawdza się zarówno wtedy, gdy czas odgrywa ważną rolę, jak i gdy mamy do czynienia z sytuacją awaryjną. Systemy przywoławcze rozwiązują wiele problemów, dodatkowo eliminując możliwość wystąpienia martwych stref komunikacyjnych, np. gdy pojawią się problemy z zasilaniem. System nie jest zależny od sieci telefonicznej ani obarczony możliwością wystąpienia błędów, które są częstym problemem w komunikacji spersonalizowanej (niedostarczone wiadomości, problemy z odczytaniem e-maila itp.). Urządzenia przywołujące dostarczają wiadomości bez opóźnień, a także zapewniają bezpieczną łączność na dużych obszarach.
Przywoływacze – sposób na oszczędności w firmie
Bezprzewodowe przywoływacze charakteryzują się niskimi kosztami utrzymania. Jeśli zatem planujesz usprawnić komunikację w firmie, by poprawić wydajność zespołu, a także szukasz oszczędności, rozwiązaniem jest system przywoławczy. Po wprowadzeniu go do swojej firmy będziesz mógł zrezygnować z kosztownych abonamentów komórkowych, jeśli nie w całej firmie, to na pewno w niektórych jej działach. Niezwykle proste w obsłudze urządzenia wpływają nie tylko na przebieg pracy w danym zakładzie, lecz również obsługę klienta, a wszystko to przy niewielkim wysiłku.
Bezprzewodowy system przywoławczy – jak go wykorzystać w firmie?
Wszędzie tam, gdzie liczy się czas, a od reakcji na pilną wiadomość może zależeć bezpieczeństwo grupy ludzi, ich życie lub zdrowie, systemy przywoławcze są nieocenionym wsparciem. Właśnie dlatego możemy spotkać je w szpitalach i na lotniskach, gdzie znajdują się martwe strefy sieci komórkowej i Wi-Fi. Miejsc, w których można je wykorzystać, jest zdecydowanie więcej. Poniżej niektóre z nich.
Placówki oświatowe
System przywoławczy w szkołach i przedszkolach pozwala na alarmowanie o niebezpiecznych sytuacjach, gdy nie ma czasu na kontaktowanie się ze współpracownikami indywidualnie. Od szybkości reakcji nauczycieli i pracowników obsługi będzie zależeć bezpieczeństwo uczniów. Sprawny system powiadamiania pozwala na uniknięcie chaosu i paniki. System przywoławczy sprawdzi się również w sytuacjach wymagających przekazania wiadomości wszystkim pracownikom jednocześnie np. ostrzeżeń lub ważnych komunikatów. Przywoływacze mogą być stosowane w dużych szkołach, składających się z więcej niż jednego budynku w tej samej lub zbliżonej lokalizacji.
Hale produkcyjne i magazyny
Jeśli częścią twojej firmy jest hala produkcyjna lub też duży magazyn, a co się z tym wiąże, zatrudniasz wiele osób, które ze względu na specyfikę pracy nie zawsze znajdują się w miejscu przypisanym do ich stanowiska, doskonale wiesz, ile czasu zajmuje skontaktowanie się z pracownikiem. Panujący w tego typu obiektach hałas nie ułatwia zadania. Bezprzewodowy przywoływacz nie tylko pozwoli ci szybko namierzyć daną osobę, ale również usprawnić komunikację między poszczególnymi działami. Urządzenie przywołujące z powodzeniem zastąpi krótkofalówki. Systemy przywoławcze mają możliwość konfiguracji, co w praktyce oznacza możliwość wysyłania ukierunkowanych wiadomości do wybranej grupy pracowników. Dzięki temu osoby, dla których dany rodzaj komunikatu nie jest istotny, nie będą tracić czasu na jego przetwarzanie. Tego typu podejście do komunikacji w pracy zwiększa jej wydajność, pozwalając na uniknięcie nieporozumień.
Firmy zajmujące się sprzedażą detaliczną, supermarkety
Kolejnym miejscem, w którym sprawdzą się systemy przywoławcze, są firmy zajmujące się sprzedażą detaliczną. Przywoływacz umożliwia wezwanie danego sprzedawcy w określone miejsce bez zakłócania pracy pozostałych osób w dziale. Przyciski przywołujące są sposobem na zwiększenie efektywności pracowników supermarketu. Znacząco poprawiają komfort obsługi klienta, podnosząc stopień jego zadowolenia. Bezprzewodowy system przywoławczy umożliwia dyskretne wezwanie pracownika do kasy w celu rozładowania zbyt długiej kolejki. Dzięki temu osoby kupujące nie tylko mogą szybciej zrobić zakupy, ale i nie muszą słuchać irytującego dźwięku, jaki emituje dzwonek przywołujący kasjera.
Catering na świeżym miejscu
Jeśli twoja firma planuje zająć się obsługą wesela na kilkaset osób czy też zapewnieniem gastronomii podczas dużego wydarzenia publicznego, takiego jak dni miast, zlot, festiwal lub festyn, system przywoławczy stanie się przysłowiową kropką nad i zadowolenia twojego klienta. Urządzenie na otwartej przestrzeni ma zasięg między 200 a 500 metrów (w zależności od modelu), dlatego też zyskujesz pewność, że grająca muzyka i ogólny gwar panujący na tego typu imprezach nie zakłóci komunikacji między pracownikami firmy cateringowej. Sprawna obsługa przekłada się na zadowolenie zarówno uczestników zdarzenia, jak i osoby organizującej imprezę.